%24
Sanat Dünyamız İki Aylık Kültür ve Sanat Dergisi Sayı : 155 Kasım-Aral
Teknik Bilgiler
Stok Kodu
3990000083799
Boyut
22.00x28.00
Sayfa Sayısı
96
Basım Yeri
İstanbul
Baskı
1
Basım Tarihi
2016-10
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe

Sanat Dünyamız İki Aylık Kültür ve Sanat Dergisi Sayı : 155 Kasım-Aralık 2016

17,82TL
13,37TL
%24
Satışta değil
3990000083799
707162
Sanat Dünyamız İki Aylık Kültür ve Sanat Dergisi Sayı : 155 Kasım-Aralık 2016
Sanat Dünyamız İki Aylık Kültür ve Sanat Dergisi Sayı : 155 Kasım-Aralık 2016
13.37

Sanat Dünyamız dünyada ve Türkiye'de sanatı araştırmaya devam ediyor:

Adrian Villar Rojas , Ali Artun, Peter Buggenhout, İhsan Oturmak ve daha pek çok sanat insanı ve eser Sanat Dünyamız'ın 155. Sayısında

Adrian Villar Rojas

1980 Arjantin doğumlu sanatçı Adrián Villar Rojas'ı ve çalışmalarını İstanbul Bienali sergi koordinatörü Elif Kamışlı kaleme aldı.

Ali Artun ile Söyleşi: Sanatın Direnişinden Hayatın Hafızasına

Türkiye sanat tarihinin pratikte ve teoride en entelektüel üreticilerinden biri olan Ali Artun, Nazlı Pektaş'ın hazırladığı bellek/emek dizisinin bu sayıdaki konuğu oldu. Sergiler, sanatçılarla, sanat kurumlarıyla çalışmalar, sanathayat dizisi ve e-skop online dergi söyleşinin konuları arasında yeraldı.

Büyük Bir Balkan Tiyatrosunda Karşılaşmak

Roman Uranjek ve Radenko Milak'ın anıların rastlantısallığını irdeledikleri laboratuvarları, Ali Akay küratörlüğünde İstanbul'da Krank Sanat Galerisi'ne taşındı: 23 Eylül-19 Kasım 2016'da yer alan “Tarihsel Karşılaşmalar” sergisini MSGSÜ Sanat Tarihi Bölümü araştırma görevlisi Ali Kayaalp yazdı.

FragMENtaTION dizisi no 26: Peter Buggenhout

Sanat Dünyamız'ın Necmi Sönmez küratörlüğünde süregelen fragMENtaTION dizisinin bu sayıdaki konuğu Peter Buggenhout oldu. Sönmez'in yazısında dediği gibi “‘The Everchanging Repetition' projesinin son fotoğrafına daha da dikkatli baktığımızda, sağ tarafta Buggenhout'un parmak detayını, sol tarafta ise kırmızı, beyaz, yeşil renkleriyle çevrelenmiş olan bir boşluğu görüyoruz. Bu boşluk, sanatçının atölyesinde, belki de hazırlamakta olduğu diğer çalışmalara ait detayları gönderme yapıyor. Dolayısıyla bu çalışmayı şekillendiren de, sonlandıran da, sanatçının atölyesindeki diğer işleri oluyor.”

Türkiye Sanatında Yeni Bir Hareketlilik: İhsan Oturmak

Kültigin Kağan Akbulut otuz yaş altı sanatçılar arasında en dikkat çekici isimlerden biri olan İhsan Oturmak ile bir araya geldi.

Köpeklerin İpek Yolu ya da “Köpeğin Halleri”

Mustafa Sevinç Mehmet Siyah Kalem, Francis Bacon ve Orhan Peker'i sanat tarihindeki esin kaynakları olarak sayıyor. “Köpeğin Halleri” serisini Gültekin Emre değerlendirdi.

İsviçre'de Şarlo Müzesi

Uğur Kökden Charlie Chaplin'in İsviçre'de Corsier-sur-Vevey'de açılan müzesi vesilesiyle ünlü sanatçı hakkında bir yazı kaleme aldı.

Onur Fırat Fen'in “Kof Serisi” Üzerine Bir Değerlendirme

Lütfiye Bozdağ genç heykeltıraş Onur Fırat Fen'i ve “kof” serisini değerlendirdi.

Endüstriyel nesne, sanat nesnesine nasıl dönüşür?

Orta Format e-dergisinin kurucu ve editörlerinden Şener Soysal endüstri nesnesini sanat nesnesine dönüştüren kriterleri araştirdi.

  • Açıklama
    • Sanat Dünyamız dünyada ve Türkiye'de sanatı araştırmaya devam ediyor:

      Adrian Villar Rojas , Ali Artun, Peter Buggenhout, İhsan Oturmak ve daha pek çok sanat insanı ve eser Sanat Dünyamız'ın 155. Sayısında

      Adrian Villar Rojas

      1980 Arjantin doğumlu sanatçı Adrián Villar Rojas'ı ve çalışmalarını İstanbul Bienali sergi koordinatörü Elif Kamışlı kaleme aldı.

      Ali Artun ile Söyleşi: Sanatın Direnişinden Hayatın Hafızasına

      Türkiye sanat tarihinin pratikte ve teoride en entelektüel üreticilerinden biri olan Ali Artun, Nazlı Pektaş'ın hazırladığı bellek/emek dizisinin bu sayıdaki konuğu oldu. Sergiler, sanatçılarla, sanat kurumlarıyla çalışmalar, sanathayat dizisi ve e-skop online dergi söyleşinin konuları arasında yeraldı.

      Büyük Bir Balkan Tiyatrosunda Karşılaşmak

      Roman Uranjek ve Radenko Milak'ın anıların rastlantısallığını irdeledikleri laboratuvarları, Ali Akay küratörlüğünde İstanbul'da Krank Sanat Galerisi'ne taşındı: 23 Eylül-19 Kasım 2016'da yer alan “Tarihsel Karşılaşmalar” sergisini MSGSÜ Sanat Tarihi Bölümü araştırma görevlisi Ali Kayaalp yazdı.

      FragMENtaTION dizisi no 26: Peter Buggenhout

      Sanat Dünyamız'ın Necmi Sönmez küratörlüğünde süregelen fragMENtaTION dizisinin bu sayıdaki konuğu Peter Buggenhout oldu. Sönmez'in yazısında dediği gibi “‘The Everchanging Repetition' projesinin son fotoğrafına daha da dikkatli baktığımızda, sağ tarafta Buggenhout'un parmak detayını, sol tarafta ise kırmızı, beyaz, yeşil renkleriyle çevrelenmiş olan bir boşluğu görüyoruz. Bu boşluk, sanatçının atölyesinde, belki de hazırlamakta olduğu diğer çalışmalara ait detayları gönderme yapıyor. Dolayısıyla bu çalışmayı şekillendiren de, sonlandıran da, sanatçının atölyesindeki diğer işleri oluyor.”

      Türkiye Sanatında Yeni Bir Hareketlilik: İhsan Oturmak

      Kültigin Kağan Akbulut otuz yaş altı sanatçılar arasında en dikkat çekici isimlerden biri olan İhsan Oturmak ile bir araya geldi.

      Köpeklerin İpek Yolu ya da “Köpeğin Halleri”

      Mustafa Sevinç Mehmet Siyah Kalem, Francis Bacon ve Orhan Peker'i sanat tarihindeki esin kaynakları olarak sayıyor. “Köpeğin Halleri” serisini Gültekin Emre değerlendirdi.

      İsviçre'de Şarlo Müzesi

      Uğur Kökden Charlie Chaplin'in İsviçre'de Corsier-sur-Vevey'de açılan müzesi vesilesiyle ünlü sanatçı hakkında bir yazı kaleme aldı.

      Onur Fırat Fen'in “Kof Serisi” Üzerine Bir Değerlendirme

      Lütfiye Bozdağ genç heykeltıraş Onur Fırat Fen'i ve “kof” serisini değerlendirdi.

      Endüstriyel nesne, sanat nesnesine nasıl dönüşür?

      Orta Format e-dergisinin kurucu ve editörlerinden Şener Soysal endüstri nesnesini sanat nesnesine dönüştüren kriterleri araştirdi.

  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitaba henüz kimse yorum yapmamıştır.
Kapat