Uyandıran Anıl Bayer
Teknik Bilgiler
Stok Kodu
9786055410490
Boyut
135-215
Sayfa Sayısı
256
Baskı
1
Basım Tarihi
2012-10
Kapak Türü
Karton
Kağıt Türü
2.Hamur
Dili
Türkçe

UyandıranBirinci Kitap - Prens Kazansmar

Yazar: Anıl Bayer
Yayınevi : İsim Yayınları
15,30TL
Satışta değil
9786055410490
503553
Uyandıran
Uyandıran Birinci Kitap - Prens Kazansmar
15.30
Anıl Bayer, bir hikâye anlatıcısı; size hayallerinizi yaşatacak hikâyeleri anlatan; hür iradenizle, sizin kararlarınızla şekillenecek bir macerayı yaşatan; sizi başka diyarlara götüren hikâyeleri anlatıyor. Öyle diyarlar ki, sadece hayal edenlerin inanabileceği mucizelere ev sahipliği yapan şehirlerin, tehlikeli tuzaklarla donatılmış, sihir ve bilmecelerle dolu dev labirentlerin, tuhaf yaratıklara ev sahipliği yapan ormanların ve derin mağaraların bulunduğu ve tüylerinizi diken diken edecek korkunç ve kötü yaratıkların dolandığı ve tabi ki birbirinden ilginç karakterlerin yaşadığı diyarlar.

Ve onun anlattığı hikâyelerin birikimiyle bir kitap yazdı; sizin hayallerinizle şekillenen,
başından sonuna sizin yazdığınız bir hikâye gibi. Seçimlerinizle şekillendirdiğiniz bir macerayı anlatan.

Romanı yazarken; hemen her konuda seçim hakkına sahip olduğumuz 21. yy.'ın başlarında, çocukların ve gençlerin iradelerini bilgisayar ortamında sanal kahramanlarının (avatar'larının) seçimleri için kullandıkları günümüzde, her şeyin elektronikleştiği, hatta kitapların dahi sayısallaştığı dünyamızda gençlere ve çocuklara kendi seçimlerini yapabilecekleri, bu seçimlerle şekillenecek maceralarında kahramanın kendileri olacağı bir hikâye sunuldu. Seçimleriyle aynı macerayı farklı yollarla yaşayabilecekleri, bilmecelerle, sihirle, gizlerle ve o dünyaya ait yerleşiklerle dolu bambaşka bir evreni sunacak olan ilk roman, okuyucusunu kendisiyle barışık, öz güveni yüksek ve sorumluklularının bilincinde birer kahramana dönüştürürken bir yandan da kendisini keşfetmesiyle son bulacak bir serüvenin içerisine sokuyor.

Uyandıran Serisi / Prens Kazansmar türünün Türkiye'de ki ilk örneği; okuyucunun seçimleriyle hikâyenin gidişatını değiştirebildiği hikâye kitapları tarzın en ilkel versiyonu sayılabilir. 20. yy.'ın sonlarında İngiltere'de yaygınlaşan Mazes & Monsters veya Tunnels & Trolls serileri ise okuyucu etkileşimli macera kitaplarının en başarılı denemeleri sıfatını hak ediyor. Fakat hikâye anlatımını mektuba dökerek tanınmış ve tanıdığı ünlü yazarlara
gönderen ve bu yazarlardan kendilerine ait kısmı istedikleri gibi hikâyeleştirerek tamamlayan yazarlar ilk rol yapma oyununu başlatan üstatlardır, H.P Lovecraft, J.R.R Tolkien gibi üstatlar ise fantastik kurgunun kapılarını açmıştır.

Romanın benzerlerinden ayrılan en büyük özelliği on kitap sürecek bir serüvende dev bir kurguya sahip olmasının yanında okuyucuyu maceranın kahramanı yerine koymasıdır. Cinsiyet ayrımı olmayan okuyucunun kahraman olduğu bir serüven, Roman'ın başından sonuna dek kendi iradesi ve seçimleriyle yaşayacağı bir macera, bu seçimlerle şekillenecek bir dünya ve bambaşka bir evrenin sonsuz olasılıkları Roman'ı benzerlerinden bir sıçrama
ileri taşıyor.
  • Açıklama
    • Anıl Bayer, bir hikâye anlatıcısı; size hayallerinizi yaşatacak hikâyeleri anlatan; hür iradenizle, sizin kararlarınızla şekillenecek bir macerayı yaşatan; sizi başka diyarlara götüren hikâyeleri anlatıyor. Öyle diyarlar ki, sadece hayal edenlerin inanabileceği mucizelere ev sahipliği yapan şehirlerin, tehlikeli tuzaklarla donatılmış, sihir ve bilmecelerle dolu dev labirentlerin, tuhaf yaratıklara ev sahipliği yapan ormanların ve derin mağaraların bulunduğu ve tüylerinizi diken diken edecek korkunç ve kötü yaratıkların dolandığı ve tabi ki birbirinden ilginç karakterlerin yaşadığı diyarlar.

      Ve onun anlattığı hikâyelerin birikimiyle bir kitap yazdı; sizin hayallerinizle şekillenen,
      başından sonuna sizin yazdığınız bir hikâye gibi. Seçimlerinizle şekillendirdiğiniz bir macerayı anlatan.

      Romanı yazarken; hemen her konuda seçim hakkına sahip olduğumuz 21. yy.'ın başlarında, çocukların ve gençlerin iradelerini bilgisayar ortamında sanal kahramanlarının (avatar'larının) seçimleri için kullandıkları günümüzde, her şeyin elektronikleştiği, hatta kitapların dahi sayısallaştığı dünyamızda gençlere ve çocuklara kendi seçimlerini yapabilecekleri, bu seçimlerle şekillenecek maceralarında kahramanın kendileri olacağı bir hikâye sunuldu. Seçimleriyle aynı macerayı farklı yollarla yaşayabilecekleri, bilmecelerle, sihirle, gizlerle ve o dünyaya ait yerleşiklerle dolu bambaşka bir evreni sunacak olan ilk roman, okuyucusunu kendisiyle barışık, öz güveni yüksek ve sorumluklularının bilincinde birer kahramana dönüştürürken bir yandan da kendisini keşfetmesiyle son bulacak bir serüvenin içerisine sokuyor.

      Uyandıran Serisi / Prens Kazansmar türünün Türkiye'de ki ilk örneği; okuyucunun seçimleriyle hikâyenin gidişatını değiştirebildiği hikâye kitapları tarzın en ilkel versiyonu sayılabilir. 20. yy.'ın sonlarında İngiltere'de yaygınlaşan Mazes & Monsters veya Tunnels & Trolls serileri ise okuyucu etkileşimli macera kitaplarının en başarılı denemeleri sıfatını hak ediyor. Fakat hikâye anlatımını mektuba dökerek tanınmış ve tanıdığı ünlü yazarlara
      gönderen ve bu yazarlardan kendilerine ait kısmı istedikleri gibi hikâyeleştirerek tamamlayan yazarlar ilk rol yapma oyununu başlatan üstatlardır, H.P Lovecraft, J.R.R Tolkien gibi üstatlar ise fantastik kurgunun kapılarını açmıştır.

      Romanın benzerlerinden ayrılan en büyük özelliği on kitap sürecek bir serüvende dev bir kurguya sahip olmasının yanında okuyucuyu maceranın kahramanı yerine koymasıdır. Cinsiyet ayrımı olmayan okuyucunun kahraman olduğu bir serüven, Roman'ın başından sonuna dek kendi iradesi ve seçimleriyle yaşayacağı bir macera, bu seçimlerle şekillenecek bir dünya ve bambaşka bir evrenin sonsuz olasılıkları Roman'ı benzerlerinden bir sıçrama
      ileri taşıyor.
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitaba henüz kimse yorum yapmamıştır.
Kapat