%34
Tasavvufta Kandiller Özkan Günal
Teknik Bilgiler
Stok Kodu
9786056622915
Boyut
14.00x20.00
Sayfa Sayısı
240
Basım Yeri
Bursa
Baskı
1
Basım Tarihi
2016-02
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe

Tasavvufta Kandiller ve Mevlid-i Şerif YorumlarıMevlid-i Şerif Yorumları

Yazar: Özkan Günal
Yayınevi : Emek Yayınevi
18,52TL
12,04TL
%34
Satışta değil
9786056622915
632267
Tasavvufta Kandiller ve Mevlid-i Şerif Yorumları
Tasavvufta Kandiller ve Mevlid-i Şerif Yorumları Mevlid-i Şerif Yorumları
12.04

Nasıl ki ibadetlerin hem zahir hem de batın yönü varsa kandillerin de hem zahir hem batın yönü vardır. İmanın iki boyutu olan bu değerler kendi alanlarında mesuliyet yüklerler. Şeriatın ibadetleri şeriata göre, hakikatin ibadetleri hakikate göredir, ibadet bitmez. Namaz hakikate göre, oruç hakikate göre, hac hakikate göre, kelimeyi şehadet hakikate göre, zekat hakikate göre olacak, namazsız, oruçsuz, zekâtsız, haçsız, şehadetsiz kalınmayacak.

Tasavvufi yönüyle kandiller halktan Hakk'a uruç ve Hak'tan halka nüzul olan seyri sülûk yolculuğumuzun bütünlüğünü oluşturmaktadır. Kandillerin bizde tecelliye gelmeyişi zahir boyutunda kaldığımızın, kandillerin taşıdığı manaya kendi varlığımızda şahit olmadığımızın göstergesidir.

Şahit olmak yani görmek, görmek istediğimizin kendimizde tecelliye gelmesiyle mümkündür.

  • Açıklama
    • Nasıl ki ibadetlerin hem zahir hem de batın yönü varsa kandillerin de hem zahir hem batın yönü vardır. İmanın iki boyutu olan bu değerler kendi alanlarında mesuliyet yüklerler. Şeriatın ibadetleri şeriata göre, hakikatin ibadetleri hakikate göredir, ibadet bitmez. Namaz hakikate göre, oruç hakikate göre, hac hakikate göre, kelimeyi şehadet hakikate göre, zekat hakikate göre olacak, namazsız, oruçsuz, zekâtsız, haçsız, şehadetsiz kalınmayacak.

      Tasavvufi yönüyle kandiller halktan Hakk'a uruç ve Hak'tan halka nüzul olan seyri sülûk yolculuğumuzun bütünlüğünü oluşturmaktadır. Kandillerin bizde tecelliye gelmeyişi zahir boyutunda kaldığımızın, kandillerin taşıdığı manaya kendi varlığımızda şahit olmadığımızın göstergesidir.

      Şahit olmak yani görmek, görmek istediğimizin kendimizde tecelliye gelmesiyle mümkündür.

  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitaba henüz kimse yorum yapmamıştır.
Kapat