Teknik Bilgiler
Stok Kodu
9789750401015
Boyut
140-200
Sayfa Sayısı
1493
Basım Yeri
İstanbul
Baskı
1
Basım Tarihi
2013-12
Çeviren
Ayşegül Gürsoy, Nuran Birand Gözaydın
Kapak Türü
Karton
Kağıt Türü
1. Hamur
Dili
İngilizce
9789750401015
423426
Tarihsel Roman 4'lü Set 4
Tarihsel Roman 4'lü Set 4
30.28
Setin İçindeki Kitaplar

Yirminci Eş
Selim'in, babasından çekindiği ve aynı zamanda ona saygı duyduğu için bastırdığı Mihrünisa'ya olan tutkusu, Hindistan tahtına çıktıktan sonra ikiye katlandı. Artık, o, mutlak olandı; uyruklarının hiçbiri, irade ve keyfine engel olamazdı.
- Alexander Dow, The History of Hindostan-

Hüzün Renkli Kız
Hayatın içinden yara almadan geçen kaç kişi vardır? Kısa, mavi bir iş gömleği ve pas rengi bir etek giymiş genç bir kız, açık bir pencerenin önündeki masada yan dönmüş oturuyor. Gözleri inci tanesi gibi. Odanın içine dökülen güneş ışınlarının ılıklığıyla nemlenmiş bir boyun, balmumundan yapılmış gibi duran ellerin aylaklığı ve tablodaki kızın henüz zulmün ya da bilgeliğin izlerini taşımayan eşsiz profili. Resme hakim olan sümbüli bir hüzün, kızı baştan ayağa boyuyor ve Vermeer'in fırçasından çıkmış hüzün renkli kızı yaratıyor.

Kahve Tüccarı
"Liss kapsamlı, girift bir hikaye kurmuş.. Aynı zamanda Liss hiç bir ayrıntıyı kaçırmadan on yedinci yüzyılda Amsterdam'ın nasıl bir yer olduğunu anlatıyor. Kahve Tüccarı son tahlilde kapitalizm'in romanı; içinde yaşayan her insan dan daha büyük ve daha güçlü bir sistem içnde finans kapitalin nasıl geliştiğini okuyoruz bu romanda.

Artemisia'nın Çilesi
"İtalya'nın barok döneminde bir kadının ressam olması için nelere sahip olması gerekirdi? Yetenek. Tutku. Kararlılık. İyi Şans. Artemisia Gentileschi'de biri hariç hepsi vardı." On yedi yaşındayken babasının arkadaşı tarafından tecavüze uğrayan ve bu yüzden Engizisyon'un soruşturma ve işkencesine maruz kalan Artemisia Gentileschi, adını temizlemek için babasının isteği üzerine, hiç tanımadığı Floransalı bir ressamla evlenir.
  • Açıklama
    • Setin İçindeki Kitaplar

      Yirminci Eş
      Selim'in, babasından çekindiği ve aynı zamanda ona saygı duyduğu için bastırdığı Mihrünisa'ya olan tutkusu, Hindistan tahtına çıktıktan sonra ikiye katlandı. Artık, o, mutlak olandı; uyruklarının hiçbiri, irade ve keyfine engel olamazdı.
      - Alexander Dow, The History of Hindostan-

      Hüzün Renkli Kız
      Hayatın içinden yara almadan geçen kaç kişi vardır? Kısa, mavi bir iş gömleği ve pas rengi bir etek giymiş genç bir kız, açık bir pencerenin önündeki masada yan dönmüş oturuyor. Gözleri inci tanesi gibi. Odanın içine dökülen güneş ışınlarının ılıklığıyla nemlenmiş bir boyun, balmumundan yapılmış gibi duran ellerin aylaklığı ve tablodaki kızın henüz zulmün ya da bilgeliğin izlerini taşımayan eşsiz profili. Resme hakim olan sümbüli bir hüzün, kızı baştan ayağa boyuyor ve Vermeer'in fırçasından çıkmış hüzün renkli kızı yaratıyor.

      Kahve Tüccarı
      "Liss kapsamlı, girift bir hikaye kurmuş.. Aynı zamanda Liss hiç bir ayrıntıyı kaçırmadan on yedinci yüzyılda Amsterdam'ın nasıl bir yer olduğunu anlatıyor. Kahve Tüccarı son tahlilde kapitalizm'in romanı; içinde yaşayan her insan dan daha büyük ve daha güçlü bir sistem içnde finans kapitalin nasıl geliştiğini okuyoruz bu romanda.

      Artemisia'nın Çilesi
      "İtalya'nın barok döneminde bir kadının ressam olması için nelere sahip olması gerekirdi? Yetenek. Tutku. Kararlılık. İyi Şans. Artemisia Gentileschi'de biri hariç hepsi vardı." On yedi yaşındayken babasının arkadaşı tarafından tecavüze uğrayan ve bu yüzden Engizisyon'un soruşturma ve işkencesine maruz kalan Artemisia Gentileschi, adını temizlemek için babasının isteği üzerine, hiç tanımadığı Floransalı bir ressamla evlenir.
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitaba henüz kimse yorum yapmamıştır.
Kapat