%25
Teknik Bilgiler
Stok Kodu
9786054336234
Boyut
13.50x21.00
Sayfa Sayısı
294
Basım Yeri
Konya
Baskı
1
Basım Tarihi
2010-12
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe

Diyar-ı Aşkİlah-i Ulak Şems-i Tebrizi

60,00TL
45,00TL
%25
Satışta değil
9786054336234
462304
Diyar-ı Aşk
Diyar-ı Aşk İlah-i Ulak Şems-i Tebrizi
45.00

"Melahat Ürkmez Hanımefendi Şems-i Tebrizi ve Mevlana ile ilgili yazdığı bu romanında bazı yanlı bilim adamlarının düştüğü hataya düşmemiş ve olaylara objektif olarak yaklaşmaya çalışmıştır."

- Dr. Nuri Şimşekler

"Yapıtta esen Derrida rüzgarı, eseri benzersiz kılan bir ufku müjdelemektedir. Bu kitaptaki didaktik öğeler o kadar spontan ki, kitabın bütününü kapsayan o lirik coşkuyu öldürmek ya da gölgelemek şöyle dursun tam tersine çok farklı bir damardan gelerek besliyor. Yazar bunu ustaca kullanmış. İmgeler son derece canlı. Modernitenin ve postmodernitenin tam da aradığı imgeler… Metaforları titizlik, dikkat ve dozunda kullanmış. Romanda metinden birdenbire elini nasıl çekeceğini ya da yapıtın önünden yürümeyeceği anları iyi hesap etmiş. Tam da burada, Metne, bizzat Şems ve Mevlana doğrudan giriyorlar. Karşımızda bütün heybetiyle Şems var. Bundan sonra yazar kalemi tekrar eline aldığında Mevlana'nın bıraktığı heybet yazarın elinde dehşet bir üsluba dönüşüyor."

- Ali Uğur Gündem

  • Açıklama
    • "Melahat Ürkmez Hanımefendi Şems-i Tebrizi ve Mevlana ile ilgili yazdığı bu romanında bazı yanlı bilim adamlarının düştüğü hataya düşmemiş ve olaylara objektif olarak yaklaşmaya çalışmıştır."

      - Dr. Nuri Şimşekler

      "Yapıtta esen Derrida rüzgarı, eseri benzersiz kılan bir ufku müjdelemektedir. Bu kitaptaki didaktik öğeler o kadar spontan ki, kitabın bütününü kapsayan o lirik coşkuyu öldürmek ya da gölgelemek şöyle dursun tam tersine çok farklı bir damardan gelerek besliyor. Yazar bunu ustaca kullanmış. İmgeler son derece canlı. Modernitenin ve postmodernitenin tam da aradığı imgeler… Metaforları titizlik, dikkat ve dozunda kullanmış. Romanda metinden birdenbire elini nasıl çekeceğini ya da yapıtın önünden yürümeyeceği anları iyi hesap etmiş. Tam da burada, Metne, bizzat Şems ve Mevlana doğrudan giriyorlar. Karşımızda bütün heybetiyle Şems var. Bundan sonra yazar kalemi tekrar eline aldığında Mevlana'nın bıraktığı heybet yazarın elinde dehşet bir üsluba dönüşüyor."

      - Ali Uğur Gündem

  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitaba henüz kimse yorum yapmamıştır.
Kapat