%25
Teknik Bilgiler
Stok Kodu
9786055500160
Boyut
13.50x21.00
Sayfa Sayısı
286
Basım Yeri
İstanbul
Baskı
2
Basım Tarihi
2011
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe

Dijital OyunlarKendi Dünyanda Yaşa Bizimkinde Oyna

70,00TL
52,50TL
%25
Satışta değil
9786055500160
500422
Dijital Oyunlar
Dijital Oyunlar Kendi Dünyanda Yaşa Bizimkinde Oyna
52.50
"Kendi Dünyanda Yaşa. Bizimkinde Oyna"Bir dijital oyun, sadece bir oyun mudur? Bu soru neredeyse 1960'lardan beri tartışılıyor dünyada ve özellikle 90'lı yıllarda Avrupalı ve Amerikalı araştırmacılar, konu üzerine ufuk açıcı çalışmalar yaptılar. Burada, Türkiye'de 80'li yıllardan beri bağımsız olarak bu konuya eğilen akademisyenleri, 2004 yılından bu yana dijital oyunları akademik çerçevede inceleyen ODTÜ, Eğitimde Simülasyon ve Oyunlar Araştırma Grubu'nu ve 2007'den bu yana TÜBİTAK-SOBAG adına "Türkiye'de Dijital Oyun Kültürü" projesini yürüten Günseli Bayraktutan Sütçü ve Mutlu Binark'ı ve bu proje bağlamında yayınladıkları kitapları hatırlamak gerek. Bu kitap onların açtıkları yoldan ilerleyip yeni bakış açılarına ulaşmayı hedefliyor öncelikle...Şimdi sorumuza dönelim: Bir dijital oyun, sadece oyun mudur? Sadece eğlence? Sadece zaman geçirmek? Sadece rekabet? Yoksa... Biraz bağımlılık? Biraz kimlik? Biraz sanallık? Biraz aidiyet? Biraz anonimlik? Veya... Biraz anlatı? Liste uzatılabilir ve zaten bu kitapta da yazarlarımızın farklı perspektif-lerden farklı yöntemlerle bunu yaptığını göreceksiniz. Görmenizi sağlayabilmeyi umduğumuz şey, yukarıdaki kavramlarının tümü ve daha fazlası ışığında bir dijital oyunun asla sadece bir oyundan ibaret.
  • Açıklama
    • "Kendi Dünyanda Yaşa. Bizimkinde Oyna"Bir dijital oyun, sadece bir oyun mudur? Bu soru neredeyse 1960'lardan beri tartışılıyor dünyada ve özellikle 90'lı yıllarda Avrupalı ve Amerikalı araştırmacılar, konu üzerine ufuk açıcı çalışmalar yaptılar. Burada, Türkiye'de 80'li yıllardan beri bağımsız olarak bu konuya eğilen akademisyenleri, 2004 yılından bu yana dijital oyunları akademik çerçevede inceleyen ODTÜ, Eğitimde Simülasyon ve Oyunlar Araştırma Grubu'nu ve 2007'den bu yana TÜBİTAK-SOBAG adına "Türkiye'de Dijital Oyun Kültürü" projesini yürüten Günseli Bayraktutan Sütçü ve Mutlu Binark'ı ve bu proje bağlamında yayınladıkları kitapları hatırlamak gerek. Bu kitap onların açtıkları yoldan ilerleyip yeni bakış açılarına ulaşmayı hedefliyor öncelikle...Şimdi sorumuza dönelim: Bir dijital oyun, sadece oyun mudur? Sadece eğlence? Sadece zaman geçirmek? Sadece rekabet? Yoksa... Biraz bağımlılık? Biraz kimlik? Biraz sanallık? Biraz aidiyet? Biraz anonimlik? Veya... Biraz anlatı? Liste uzatılabilir ve zaten bu kitapta da yazarlarımızın farklı perspektif-lerden farklı yöntemlerle bunu yaptığını göreceksiniz. Görmenizi sağlayabilmeyi umduğumuz şey, yukarıdaki kavramlarının tümü ve daha fazlası ışığında bir dijital oyunun asla sadece bir oyundan ibaret.
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitaba henüz kimse yorum yapmamıştır.
Kapat