%20
Teknik Bilgiler
Stok Kodu
9789944711425
Boyut
16.50x24.00
Sayfa Sayısı
413
Basım Yeri
İstanbul
Baskı
2
Basım Tarihi
2012-05
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
1. Hamur
Dili
Türkçe

3D Studio Max 20103 Boyutlu Modelleme ve 3D Studio

Yazar: Kolektif
Yayınevi : Pusula Yayıncılık
35,00TL
28,00TL
%20
Satışta değil
9789944711425
459048
3D Studio Max 2010
3D Studio Max 2010 3 Boyutlu Modelleme ve 3D Studio
28.00

Günümüzde kullanılan en güçlü ve en popüler 3D grafik yazılımı olan 3D Studio Max, mimarisinin gelişmeye açık ve kolay öğrenilebilir olması nedeniyle birçok sektör tarafından tercih edilmektedir. Mimarlık, bilgisayar oyunları, filmler, tıbbi, hukuki ve
bilimsel canlandırmaların da aralarında bulunduğu birçok ticari ve sanatsal uygulamada kullanılmaktadır. Bu alanlardan hangisinde çalışıyor olursanız olun, 3Ds Max ve bu kitap sizler içindir.
3Ds Max programını kullanarak gezegenler, harabeler, kahramanlar oluşturabilir ya da
kendi cennetinizi kurabilirsiniz. Hayal gücünüzü 3D animasyonlara yansıtırken kurallara
bağlı kalmak zorunda değilsiniz!
3Ds Max yazılımı ile üretim öncesi sunumlarda, gerçekçi görüntülerle işinizin sonuçlarını
üretime geçmeden önce gösterebilirsiniz. Bu nedenle 3Ds Max yazılımının kullanım alanları
çok geniş bir yelpazeye sahiptir.
3Ds Max kullanıcılarına ve 3Ds Max'e ilgi duyan ve başlamak isteyenlere de hitap eden bu
kaynak kitapta modelleme teknikleri, malzeme, ışık, kamera özellikleri pratik ve tüm render
işlevleri ile anlatılmaktadır.
3Ds Max on binlerce komutu ve parametreyi içeren çok güçlü bir program olduğu için, kullanıcı başlangıçta bu komut ve parametre okyanusunda kaybolabilir, hatta boğulma tehlikesi geçirebilir! Bazen de pek çok imkânın farkına bile varmayabilir, çünkü araçların çoğu program ilk açıldığı anda görülmez, bu araçlar program içerisinde saklı, fakat çok iyi organize edilmiştir. Bu kitap 3Ds Max'in arayüzüyle barışmanızı ve bu arayüzden maksimum verim almanızı sağlayacaktır.

3Ds Max 2010, Pusula Yayıncılık ile Bilişim Eğitim Merkezi'nin işbirliği sonucu üretilecek kitap dizisinin ilk örneğidir. 1999 yılından bu yana bilişim alanında eğitim hizmeti veren, iş dünyasının ihtiyaçlarına maksimum katma değer sağlayacak çözümler üretirken, onbinlerce mezununun sektörde yer almasını sağlayan Bilişim Eğitim Merkezi ile 1995 yılından bu yana yüzbinlerce bilişim kitabı basmış olan Pusula Yayıncılık, oluşturdukları sinerji ile her ay yeni kitaplara imza atacaklar.

  • Açıklama
    • Günümüzde kullanılan en güçlü ve en popüler 3D grafik yazılımı olan 3D Studio Max, mimarisinin gelişmeye açık ve kolay öğrenilebilir olması nedeniyle birçok sektör tarafından tercih edilmektedir. Mimarlık, bilgisayar oyunları, filmler, tıbbi, hukuki ve
      bilimsel canlandırmaların da aralarında bulunduğu birçok ticari ve sanatsal uygulamada kullanılmaktadır. Bu alanlardan hangisinde çalışıyor olursanız olun, 3Ds Max ve bu kitap sizler içindir.
      3Ds Max programını kullanarak gezegenler, harabeler, kahramanlar oluşturabilir ya da
      kendi cennetinizi kurabilirsiniz. Hayal gücünüzü 3D animasyonlara yansıtırken kurallara
      bağlı kalmak zorunda değilsiniz!
      3Ds Max yazılımı ile üretim öncesi sunumlarda, gerçekçi görüntülerle işinizin sonuçlarını
      üretime geçmeden önce gösterebilirsiniz. Bu nedenle 3Ds Max yazılımının kullanım alanları
      çok geniş bir yelpazeye sahiptir.
      3Ds Max kullanıcılarına ve 3Ds Max'e ilgi duyan ve başlamak isteyenlere de hitap eden bu
      kaynak kitapta modelleme teknikleri, malzeme, ışık, kamera özellikleri pratik ve tüm render
      işlevleri ile anlatılmaktadır.
      3Ds Max on binlerce komutu ve parametreyi içeren çok güçlü bir program olduğu için, kullanıcı başlangıçta bu komut ve parametre okyanusunda kaybolabilir, hatta boğulma tehlikesi geçirebilir! Bazen de pek çok imkânın farkına bile varmayabilir, çünkü araçların çoğu program ilk açıldığı anda görülmez, bu araçlar program içerisinde saklı, fakat çok iyi organize edilmiştir. Bu kitap 3Ds Max'in arayüzüyle barışmanızı ve bu arayüzden maksimum verim almanızı sağlayacaktır.

      3Ds Max 2010, Pusula Yayıncılık ile Bilişim Eğitim Merkezi'nin işbirliği sonucu üretilecek kitap dizisinin ilk örneğidir. 1999 yılından bu yana bilişim alanında eğitim hizmeti veren, iş dünyasının ihtiyaçlarına maksimum katma değer sağlayacak çözümler üretirken, onbinlerce mezununun sektörde yer almasını sağlayan Bilişim Eğitim Merkezi ile 1995 yılından bu yana yüzbinlerce bilişim kitabı basmış olan Pusula Yayıncılık, oluşturdukları sinerji ile her ay yeni kitaplara imza atacaklar.

  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitaba henüz kimse yorum yapmamıştır.
Kapat