%35
Yeşim Taşı Ön Türkler ve Türk Tarihinden Kesitler Ekrem Hayri Peker
Teknik Bilgiler
Stok Kodu
9789752822122
Boyut
13.50x21.00
Sayfa Sayısı
184
Basım Yeri
İstanbul
Baskı
1
Basım Tarihi
2017-12
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe

Yeşim Taşı Ön Türkler ve Türk Tarihinden Kesitler

30,00TL
19,50TL
%35
Satışta değil
9789752822122
739263
Yeşim Taşı  Ön Türkler ve Türk Tarihinden Kesitler
Yeşim Taşı Ön Türkler ve Türk Tarihinden Kesitler
19.50

Bu çalışmada İlk Çağ ve Yakın Çağ Türk tarihi üzerine yazılarım yer alıyor.

Boğa Kültürü, Tarih Türklerle Başlar,

Anua (Türkmenistan)-Sümer ve Mısır bağlantıları, Tuna Boyundaki son Oğuz devleti, Balkanlar, Batı Trakya ve Teşkilat-ı Mahsusa konulu yazılarım tarihseverlerin ilgisini çekecektir.

Polonyalı dil bilimci Tadeusz Kowalski; “Dobruca ve Deliorman Türk ağızlarında birbirini izleyen ve ilk ikisi Osmanlıların gelişinden önceki döneme çıkan, üçüncüsü Osmanlı döneminde Türkçeleşmiş öğelerle Türk topluluklarına ait bulunan üç tabakanın var olduğunu” yazar.

İki Çinli müzisyen Gansu'da yaşayan Sarı Uygurların klasik şarkılarıyla Macar klasik müziği arasındaki benzerlikleri fark etmişler; Sarı Uygurların klasik müziklerindeki ses tonların Macar klasik müziğindeki benzerliğini araştırmışlar, bu müziğin göçle taşındığına karar vermişlerdir. Doğu ve Batı'daki bu halk şarkıları arasındaki benzerlik onların aynı kaynaktan çıkmış olmasından ileri gelmektedir.

Bu tür benzerlikleri yazıya döktüm.

  • Açıklama
    • Bu çalışmada İlk Çağ ve Yakın Çağ Türk tarihi üzerine yazılarım yer alıyor.

      Boğa Kültürü, Tarih Türklerle Başlar,

      Anua (Türkmenistan)-Sümer ve Mısır bağlantıları, Tuna Boyundaki son Oğuz devleti, Balkanlar, Batı Trakya ve Teşkilat-ı Mahsusa konulu yazılarım tarihseverlerin ilgisini çekecektir.

      Polonyalı dil bilimci Tadeusz Kowalski; “Dobruca ve Deliorman Türk ağızlarında birbirini izleyen ve ilk ikisi Osmanlıların gelişinden önceki döneme çıkan, üçüncüsü Osmanlı döneminde Türkçeleşmiş öğelerle Türk topluluklarına ait bulunan üç tabakanın var olduğunu” yazar.

      İki Çinli müzisyen Gansu'da yaşayan Sarı Uygurların klasik şarkılarıyla Macar klasik müziği arasındaki benzerlikleri fark etmişler; Sarı Uygurların klasik müziklerindeki ses tonların Macar klasik müziğindeki benzerliğini araştırmışlar, bu müziğin göçle taşındığına karar vermişlerdir. Doğu ve Batı'daki bu halk şarkıları arasındaki benzerlik onların aynı kaynaktan çıkmış olmasından ileri gelmektedir.

      Bu tür benzerlikleri yazıya döktüm.

  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitaba henüz kimse yorum yapmamıştır.
Kapat