%30
Unity 3D Mustafa Bayraktar
Teknik Bilgiler
Stok Kodu
9786056965463
Boyut
15.00x21.00
Sayfa Sayısı
320
Basım Yeri
İstanbul
Baskı
1
Basım Tarihi
2020-04
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
1. Hamur
Dili
Türkçe

Unity 3DKendi Oyununu Kendin Yap

44,00TL
30,80TL
%30
Satışta değil
9786056965463
827226
Unity 3D
Unity 3D Kendi Oyununu Kendin Yap
30.80

Unity 3D ile hayal ettiğiniz oyunu artık kendiniz yapabilirsiniz. Bu kitapta amaç, en kısa sürede kendi çapımızda oyunlar yapabilecek seviyeye gelmektir. Unity 3D hakkında hiçbir bilginiz olmasa bile kitabın uygulamalarını birebir yaptığınız takdirde kendi oyununuzu yapabilecek seviyeye geleceksiniz.

Kitapta temel düzeyde C# dersleri verilmekte ve hemen sonrasında Unity 3D'ye geçiş yapılmaktadır. Konular basitten-karmaşığa eğitim ilkesiyle hazırlanmıştır.İçeriğinde 4 farklı oyun örneğine yer verilmiştir. Bu oyunlar yeni konular eklendikçe geliştirilmiştir. Böylece adım adım bir oyunun nasıl yapılacağı, nasıl geliştirileceği görülmüş olunacaktır.

- Video Oyunu Tanımı ve Unity3D
- Unity3D Kurulumu
- Unity 3d'deki Paneller ve Özellikleri
- Temel Düzeydeki C# Konuları
- 2D ve 3D Kavramı
- Unity 3d'deki Gameobject, Component ve Materyal Kavramı
- Kamera ve Işıklar
- Kullanıcı Girdileri
- Nesnelerin Klonlanması
- Nesnelerin Etkisizleştirilmesi
- Nesnelerin Pasif Yapılması ve Silinmesi
- Labirent Oyunu
- Sahneler Arası Geçiş İşlemi
- Kullanıcı Arayüzleri
- Sesler
- Animasyon
- Yüksek Zıplama Oyunu
- Yapay Zeka
- Invoke Fonksiyonu
- Ienumerator Fonksiyonu
- Veri Kaydetme
- Mantar Toplama Oyunu
- Raycast
- Efektler (Halo, Trail, Particle)
- Zaman Kavramı
- FPSOyunu
- Arazi Tasarlama
- Görüntü Efektleri (Post Processing)
- Optimizasyon

  • Açıklama
    • Unity 3D ile hayal ettiğiniz oyunu artık kendiniz yapabilirsiniz. Bu kitapta amaç, en kısa sürede kendi çapımızda oyunlar yapabilecek seviyeye gelmektir. Unity 3D hakkında hiçbir bilginiz olmasa bile kitabın uygulamalarını birebir yaptığınız takdirde kendi oyununuzu yapabilecek seviyeye geleceksiniz.

      Kitapta temel düzeyde C# dersleri verilmekte ve hemen sonrasında Unity 3D'ye geçiş yapılmaktadır. Konular basitten-karmaşığa eğitim ilkesiyle hazırlanmıştır.İçeriğinde 4 farklı oyun örneğine yer verilmiştir. Bu oyunlar yeni konular eklendikçe geliştirilmiştir. Böylece adım adım bir oyunun nasıl yapılacağı, nasıl geliştirileceği görülmüş olunacaktır.

      - Video Oyunu Tanımı ve Unity3D
      - Unity3D Kurulumu
      - Unity 3d'deki Paneller ve Özellikleri
      - Temel Düzeydeki C# Konuları
      - 2D ve 3D Kavramı
      - Unity 3d'deki Gameobject, Component ve Materyal Kavramı
      - Kamera ve Işıklar
      - Kullanıcı Girdileri
      - Nesnelerin Klonlanması
      - Nesnelerin Etkisizleştirilmesi
      - Nesnelerin Pasif Yapılması ve Silinmesi
      - Labirent Oyunu
      - Sahneler Arası Geçiş İşlemi
      - Kullanıcı Arayüzleri
      - Sesler
      - Animasyon
      - Yüksek Zıplama Oyunu
      - Yapay Zeka
      - Invoke Fonksiyonu
      - Ienumerator Fonksiyonu
      - Veri Kaydetme
      - Mantar Toplama Oyunu
      - Raycast
      - Efektler (Halo, Trail, Particle)
      - Zaman Kavramı
      - FPSOyunu
      - Arazi Tasarlama
      - Görüntü Efektleri (Post Processing)
      - Optimizasyon

  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitaba henüz kimse yorum yapmamıştır.
Kapat