%30
Gece Kara Söz Kandil Cilt 1 Ziya Eryılmaz
Teknik Bilgiler
Stok Kodu
9786058143012
Boyut
13.50x21.00
Sayfa Sayısı
326
Basım Yeri
İstanbul
Baskı
1
Basım Tarihi
2018-09
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe

Gece Kara Söz Kandil Cilt 1

Yayınevi : Vural Yayınları
32,00TL
22,40TL
%30
Satışta değil
9786058143012
761360
Gece Kara Söz Kandil Cilt 1
Gece Kara Söz Kandil Cilt 1
22.40

Varlığın tamamına dair; kapsayıcı, kuşatıcı ve anlamlandırın bir projeksiyonun gerekliliğinden doğan İnsanlığın Anayasası; kilit noktaları ile beraber hem varoluş mekaniğinin hem işbu eserin özeti mahiyetindedir. İnsanlığın Anayasası; altı omurga parçası üzerine konuşlandırılmış teorik bir zemindir ve pratiğin uygulayıcısı konumuna taliptir. Varlık namına mevcut bulunan bütünden bir renk olan insanın, içerisinde bulunduğu fikri ve cismi mevkiyi aydınlatmasına yardımcı olmak dileğindedir. Delil, sınır, ilişki paydası, sorumluluk alanı, menfaat ve hedef başlıklandırmaları ile kategorizasyona tabi tuttuğumuz anayasa; Allah'ın insan yaşamı ile alakalı yönergesi doğrultusunda ortaya konmaya gayret edilmiş bir tefsir boyutundadır. Delil; en temelde Allah'ın, sonra O'nun talimatı ile hareket eden peygamberlerin, bundan kaynak bulan biçimde yaratılış kanunlarının, vahyin, vicdanın ve mahluk fıtratının her biridir. Sınır; düşünülenin, dile getirilenin ve harekete dökülenin yapısını sarmalar. Bu işlem gerçekleşirken göz önüne alınan kural ise zararsızlık prensibidir. İlişki paydası; din, dil, ırk, kültür ve felsefi fikriyat gibi hiçbir dünyevi aidiyetin geçersiz kılamayacağı bir farksızlık algısının sonucudur. Bu aynılığı karşılayan ve ilişki paydasını meydana getiren tanım, insandır.

Sorumluluk alanı; güç, kudret, kuvvet ve hepsini anlatan şekilde imkândır. Sorumluluk, imkân ile mahduttur. Menfaat; dar bir bakış açısı ile kalitesi seyreltilen her türden olumsuz çıkar ilişkisinden arındırılmış ve kazanımın, varlık yelpazesi dahilinde değerlendirilmesi marifetiyle ön plana çıkarılmış bir mana katıdır. Her kategorik içerik parola hâline getirilerek umulan ve telakki edilen hedef ise; varlığın birliği ile dirliği arzusudur ve mahlukatı, ümmeti, milleti her anlamda iyileştirmektir. Bununla beraber; İnsanlığın Anayasasının toplumsal davranış ahlakı hâline bürünebilmesi için altı adet özelliğin, eylem biçiminde kendini göstermesi gerekir. Bunlar; adalet, sadakat, emanet, ehliyet, merhamet ve sevgi içeriği ile vücut bulur.

  • Açıklama
    • Varlığın tamamına dair; kapsayıcı, kuşatıcı ve anlamlandırın bir projeksiyonun gerekliliğinden doğan İnsanlığın Anayasası; kilit noktaları ile beraber hem varoluş mekaniğinin hem işbu eserin özeti mahiyetindedir. İnsanlığın Anayasası; altı omurga parçası üzerine konuşlandırılmış teorik bir zemindir ve pratiğin uygulayıcısı konumuna taliptir. Varlık namına mevcut bulunan bütünden bir renk olan insanın, içerisinde bulunduğu fikri ve cismi mevkiyi aydınlatmasına yardımcı olmak dileğindedir. Delil, sınır, ilişki paydası, sorumluluk alanı, menfaat ve hedef başlıklandırmaları ile kategorizasyona tabi tuttuğumuz anayasa; Allah'ın insan yaşamı ile alakalı yönergesi doğrultusunda ortaya konmaya gayret edilmiş bir tefsir boyutundadır. Delil; en temelde Allah'ın, sonra O'nun talimatı ile hareket eden peygamberlerin, bundan kaynak bulan biçimde yaratılış kanunlarının, vahyin, vicdanın ve mahluk fıtratının her biridir. Sınır; düşünülenin, dile getirilenin ve harekete dökülenin yapısını sarmalar. Bu işlem gerçekleşirken göz önüne alınan kural ise zararsızlık prensibidir. İlişki paydası; din, dil, ırk, kültür ve felsefi fikriyat gibi hiçbir dünyevi aidiyetin geçersiz kılamayacağı bir farksızlık algısının sonucudur. Bu aynılığı karşılayan ve ilişki paydasını meydana getiren tanım, insandır.

      Sorumluluk alanı; güç, kudret, kuvvet ve hepsini anlatan şekilde imkândır. Sorumluluk, imkân ile mahduttur. Menfaat; dar bir bakış açısı ile kalitesi seyreltilen her türden olumsuz çıkar ilişkisinden arındırılmış ve kazanımın, varlık yelpazesi dahilinde değerlendirilmesi marifetiyle ön plana çıkarılmış bir mana katıdır. Her kategorik içerik parola hâline getirilerek umulan ve telakki edilen hedef ise; varlığın birliği ile dirliği arzusudur ve mahlukatı, ümmeti, milleti her anlamda iyileştirmektir. Bununla beraber; İnsanlığın Anayasasının toplumsal davranış ahlakı hâline bürünebilmesi için altı adet özelliğin, eylem biçiminde kendini göstermesi gerekir. Bunlar; adalet, sadakat, emanet, ehliyet, merhamet ve sevgi içeriği ile vücut bulur.

  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitaba henüz kimse yorum yapmamıştır.
Kapat