%60
Aaa Gerçekten mi? Çok Şaşırtıcı Şeyler İnanç Yaşayan
Teknik Bilgiler
Stok Kodu
9786052941447
Boyut
13.50x21.00
Sayfa Sayısı
380
Basım Yeri
İstanbul
Baskı
1
Basım Tarihi
2018
Kapak Türü
Ciltsiz
Kağıt Türü
2. Hamur
Dili
Türkçe

Aaa Gerçekten mi? Çok Şaşırtıcı Şeyler

40,00TL
16,00TL
%60
Satışta değil
9786052941447
743515
Aaa Gerçekten mi? Çok Şaşırtıcı Şeyler
Aaa Gerçekten mi? Çok Şaşırtıcı Şeyler
16.00

Hayatın sırrı; merak ve öğrenmede gizlidir Şu muazzam dünyayı ve evreni tanımak, yaşadığımız hayatın anlamlı olmasına vesile olabilecek en önemli iki eylemdir. Bununla birlikte insanın, evreni tanımadan önce kendisini tanıması önem taşır. Zira her insan ayrı bir evrendir. İnsanı tanıyan evreni tanır. Bu nedenle batılı filozoflar kadar tasavvuf âlimleri de öncelikle insanın kendini bilmesi üzerine yoğunlaşmışlardır. İlim, ilim bilmektir. İlim kendin bilmektir. der Yunus Emre'miz…

Böylece gerçeğe ulaşmanın kendini bilmek ve tanımaktan geçtiğini anlatmak ister bize…Sokrates ise yüzyıllar öncesinden aynı realiteye ışık tutar ve Kendini Bil sözü ile Evreni anlamlandırmadan önce kendimizi anlamlandıralım; Biz kimiz? sorusunun yanıtını verelim. der. Tasavvufta ise Kendini bilen Rabbi'ni bilir , Kendini bilen haddini bilir düsturları esas alınarak insan-ı kâmil haritası üzerinde şahsiyet tekâmülüne doğru yol gösterilmiştir. Kendini bilmek, kendi üzerine derin düşünmek ile olur. Bu durumda, kendi üzerine derin düşünemeyen kendini tam olarak bilemez, keşfedemez. Kendini bilemeyen diğer insanları da bilemez; evreni ve onu bize sunan Evrenin Sahibini de bilemez. Kendini bilmek üzere yola koyulan kişiye evreni bilmenin yolunu açmış demektir. Kendini bilen ve bilmek için çaba harcayan insan, kendini âlemin bir kitabı olarak okuyabilendir.

  • Açıklama
    • Hayatın sırrı; merak ve öğrenmede gizlidir Şu muazzam dünyayı ve evreni tanımak, yaşadığımız hayatın anlamlı olmasına vesile olabilecek en önemli iki eylemdir. Bununla birlikte insanın, evreni tanımadan önce kendisini tanıması önem taşır. Zira her insan ayrı bir evrendir. İnsanı tanıyan evreni tanır. Bu nedenle batılı filozoflar kadar tasavvuf âlimleri de öncelikle insanın kendini bilmesi üzerine yoğunlaşmışlardır. İlim, ilim bilmektir. İlim kendin bilmektir. der Yunus Emre'miz…

      Böylece gerçeğe ulaşmanın kendini bilmek ve tanımaktan geçtiğini anlatmak ister bize…Sokrates ise yüzyıllar öncesinden aynı realiteye ışık tutar ve Kendini Bil sözü ile Evreni anlamlandırmadan önce kendimizi anlamlandıralım; Biz kimiz? sorusunun yanıtını verelim. der. Tasavvufta ise Kendini bilen Rabbi'ni bilir , Kendini bilen haddini bilir düsturları esas alınarak insan-ı kâmil haritası üzerinde şahsiyet tekâmülüne doğru yol gösterilmiştir. Kendini bilmek, kendi üzerine derin düşünmek ile olur. Bu durumda, kendi üzerine derin düşünemeyen kendini tam olarak bilemez, keşfedemez. Kendini bilemeyen diğer insanları da bilemez; evreni ve onu bize sunan Evrenin Sahibini de bilemez. Kendini bilmek üzere yola koyulan kişiye evreni bilmenin yolunu açmış demektir. Kendini bilen ve bilmek için çaba harcayan insan, kendini âlemin bir kitabı olarak okuyabilendir.

  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitaba henüz kimse yorum yapmamıştır.
Kapat